جارو برقی فکر مدل 2000 TS

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

11.100.000 تومان

توضیحات

جارو برقی فکر مدل 2000 TS

یکی از ضروری ترین وسایل لازم برای هر منزل یا دفتر کاری خرید جارو برقی است. شرکت فکر نیز در راستای ارائه محصولات و لوازم برقی با کیفیت به ویژه جارو برقی با استفاده از قطعات تولید کشور آلمان با کیفیت ترین محصولات روز دنیا را عرضه می کند. یکی از بهترین محصولات با کیفیت این شرکت که در مشکی تولید شده، جارو برقی فکر مدل 2000 TS است. این محصول در ابعاد 28.5*45.5*29.5 سانتی متر و با وزن 5.1 کیلوگرم تولید شده است. با این وزن و به دلیل بدنه پلاستیکی این جارو برقی حمل و نقل و جا به جایی آن بسیار آسان و روان است. علاوه بر این، این بدنه پلاستیکی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و هنگام برخورد با دیوار و اشیاء سخت آسیبی به آن وارد نمی شود. در زیر آن نیز از چرخ های بزرگ و مستحکم قرار گرفته و به همین دلیل حرکت آن بسیار روان و سریع است. طراحی نو آورانه و ارگونومی و بسیار شیک این محصول را بین طرفداران برند فکر محبوب کرده است.

جارو برقی فکر مدل 2000 TS

این جارو از نوع کیسه دار و با حجم آن 4.5 لیتر است که برای یک خانواده پر جمعیت و استفاده روزانه هم بسیار مناسب است. به همین دلیل پس از چندین بار استفاده طولانی مدت می توانید از آن استفاده کرده و سپس کیسه آن را تخلیه کنید. جنس این کیسه بسیار مقاوم بوده و به راحتی می توانید آن را با آب داغ و مواد شوینده بشویید. از بهترین مزیت های جارو برقی فکر مدل 2000 TS قدرت موتور 500 وات و قدرت مکش آن 2600 وات است که قادر است در مدت زمان بسیار کوتاه و به بهترین نحو هر محیطی را تمیز و جارو کند. در واقع میزان مصرف انرژی برق هنگام جارو کردن 500 وات است. این محصول به لوله تلسکوپی از جنس آلومنیوم مجهز شده که قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد. در صورت لزوم نیز می توانید قدرت مکش جارو برقی را متناسب با میزان کثیفی و گرد و غبار تنظیم کرده و از آن استفاده کنید.

شلنگ مکش آن نیز قابلیت 360 درجه داشته و به راحتی می توانید در جهات مختلف بچرخید و جارو کنید. در واقع با این ویژگی کلیه سطوح و نقاط غیر قابل دسترس را به راحتی و بدون نگرانی می توانید جارو کنید. همچنین با قابلیت تغییر و تنظیم ارتفاع از فشار وارد شدن به کمر و کمر درد جلوگیری می شود. طول کابل برق تعبیه شده برای این جارو برقی 9 متر و شعاع عملکرد آن 13.5 متر است، به گونه ای که بدون نیاز به تغییر و تعویض پریز و استفاده از سیم کابل های جدید می توانید به راحتی اتاق یا سالن های بزرگ را جارو کنید. یکی از بهترین قابلیت های دیگری که جارو برقی فکر مدل 2000 TS را محبوب کرده، سازگار بودن با محیط زیست و تولید آلودگی بسیار کم است. میزان تولید صدای این جارو برقی 70 دسی بل است. به گونه ای که بدون هیچ مزاحمتی، در ساعات مختلف شبانه روز، هنگام خواب و استراحت سایر اعضای خانواده، کنار سالمندان و نوزادان از این محصول استفاده کنید.

جارو برقی فکر مدل 2000 TS

جارو برقی فکر مدل 2000 TS به فیلتر بهداشتی HEPA 13 مجهز شده است. به کمک این فیلتر و کارای فیلتراسیون تعبیه شده در آن 99.99 درصد از کلیه غبار و گرد و خاک و ذرات ریز باکتری و … به بهترین نحو از روی کلیه سطوح جمع آوری می شود. این ویژگی برای سایر افرادی که حساسیت ریوی، بیماری های تنفسی و آلرژی دارند، بسیار مناسب است. یکی از فیلترهای دیگر تعبیه شده در این محصول، فیلتر محافظت از موتور است. به کمک این فیلتر از ورود هیچ گونه گرد و غبار به داخل محفظه موتور جلوگیری می شود. با این ویژگی هم طول عمر موتور افزایش یافته و هم از داغ شدن زود هنگام جارو برقی جلوگیری می شود. یکی از ویژگی های بسیار مطلوب این جارو برقی مصرف بسیار کم انرژی برق و دارا بودن برچسب انرژی A+++ است. این ویژگی در مقایسه با سایر جار برقی ها بسیار کم مصرف تر است.

برای تمیز و جارو کردن قسمت های دور از دسترس، درزها و شکاف های کوچک دیگر نگران نباشید. با استفاده از برس ها و نازل های مختلف تعبیه شده برای این محصول می توانید سطوح و قسمت های مختلف را جارو کنید. این جارو برقی دارای برس قابل تنظیم با کف سری مخصوص شکاف، برس مبلمان، نازل مخصوص لوازم منزل، برس بزرگ ویژه پارکت و کف چوبی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی فکر مدل 2000 TS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *