کولرگازی هیتاچی 30000

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

به طور کلی اسپیلت های هیتاچی در سه مدل مختلف با ظرفیت های 10000 تا 30000 به بازار عرضه می شوند، مدل معتدل و تروپیکال با کمپرسور دور ثابت و گاز R22 و مدل اینورتر معتدل با کمپرسور R410 و قابلیت سرمایش تک و سرمایشی و گرمایشی که هرکدام از آنها برای مناطق آب و هوایی مختلف با امکانات و ویژگی های متفاوت طراحی شده اند.

کولرگازی های تروپیکال هیتاچی دارای عملکرد فوق العاده بی نظیری در مناطق گرم تا دمای 55 درجه سانتی گراد را دارند، بنابراین می توان نتیجه گرفت برای اکثر مناطق ایران که دارای آب و هوای گرم هستند کاربرد دارد.

برخی از ویژگی های این محصولات عبارتند از؛ مجهز به ریموت کنترل هوشمند، قابلیت شروع به کار مجدد خودکار، دارای صفحه نمایش LCD، قابلیت محافظت از کمپرسور در برابر نوسانات برقی، قابلیت تاخیر 3 دقیقه ای شروع به کار و تایمر 12 ساعته که همگی در جهت رفاه حال بیشتر کاربر می باشد.

قیمت کولرگازی هیتاچی 30000 بانه

مشخصات و قیمت کولر گازی هیتاچی 30000

کولرگازی 30000 هیتاچی از جمله محصولات جدید و بی نظیر این کمپانی در زمینه سیستم های تهویه هوا می باشد که توانسته فروش فوق العاده ای را در سراسر جهان به ثبت برساند. هیتاچی در ساخت این مدل از یک فیلتر تصفیه هوای جدید به نام نانو تیتانیوم استفاده کرده است که از کاتالیزورهای نانو تیتانیوم بهینه شده برای از بین بردن باکتری ها، کپک ها، مواد آلرژی زا و رفع بوهای نامطبوع استفاده می کند. این فیلتر نانو تیتانیوم قادر است بیش از 99 درصد این باکتری های و کپک ها را از بین ببرد.

پنل داخلی آن دارای LED هایی می باشد که اشعه های ماورای بنفش با طول موج های کوتاه ساطع می کند و باعث از بین بردن میکروب ها و باکتری های گرفتار شده در فیلتر دستگاه خواهند شد و این موجب جلوگیری از رشد این باکتری ها و میکروب ها خواهد شد.

فیلتر پیشرفته نانو تیتانیوم

همانطور که در بالا اشاره کردیم این مدل به یک فیلتر نانو تیتانیوم به نام واسابی مجهز شده است که قادر است کوچکترین ذرات میکروب ها و باکتری ها و سایر مواد مضر را از بین ببرد و هوای تمیز، سالم و تازه برای شما به ارمغان آورد. این فیلتر می تواند 99.99% باکتری ها، قارچ ها، کپک ها و میکروب ها را از بین ببرد و هوای اتاق را برای تنفسی راحت، تمیز نگه دارد.

همچنین این فناوری نانو تیتانیوم قادر است از ورود ذرات آلرژی زا به داخل اتاق جلوگیری کند و این یک مزیت بزرگ برای خانواده هایی است که دارای افراد با مشکلات تنفسی مانند آسم هستند می باشد.

ریموت کنترل هوشمند

ریموت کنترل آن از نوع هوشمند می باشد که دارای برد 7 متر است و می توانید با استفاده از آن تنظیمات و حالت های مختلفی را انتخاب کنید. کنترل از راه دور این کولرگازی هیتاچی 30000 دارای یک صفحه نمایش است که اطلاعات دما و حالت های انتخاب شده را بر روی آن نمایش می دهد. همچنین بر روی ریموت کنترل دکمه های زیادی قرار گرفته است که به شما امکان می دهد حالت های متنوعی مانند کاهش رطوبت اتاق (DEHUMIDIFYIN) و یا سرمایش سریع را انتخاب کنید.این محصول می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای محیط های 80 تا 90 متری باشد.

خرید کولرگازی هیتاچی 30000 بانه

تایمر و حالت خواب کولرگازی 30000 هیتاچی

این مدل دارای حالت های مختلفی جهت آسایش هرچه بیشتر شما می باشد. یکی از این حالت ها، حالت تایمر می باشد که شما می توانید از طریق آن به کولرگازی جهت خاموش یا روشن شدن در زمان دیگر تایم بدهید. حالت خواب نیز یکی از ویژگی های بارز این مدل می باشد که با دکمه SLEEP بر روی ریموت کنترل مشخص شده است و شما می توانید با انتخاب آن خوابی راحت و لذت بخش را تجربه کنید.

همچنین شما می توانید زمان باقی مانده به حالت خواب یا حالت تایمر را بر روی صفحه نمایش کنترل از راه دور مشاهده کنید.

عکس کولر 30 هزار هیتاچی

دارای بدنه ای بسیار مستحکم

هیتاچی علاوه بر تمرکز بر روی عملکرد آن همواره سعی کرده از لحاظ مقاومت نیز محصولاتی با بدنه مقاوم به بازار ارائه کند. بدنه فلزی یونیت خارجی این مدل استحکام و محافظت کمپرسور را تضمین می کند. در واقع این بدنه فلزی با استاندارد های بسیار بالایی ساخته شده است و در شرایط مختلف آزمایش شده تا این اطمینان را به کاربر بدهد که کولرگازی دوام طولانی خواهد داشت. بعلاوه پوشش سبز فین کندانسور بر روی بدنه فلزی قرار دارد که کاملا ضد زنگ و ضد خوردگی می باشد.

طراحی پنل

کولرگازی هیتاچی 30000 دارای یک طراحی بسیار زیبا و مدرن پنل می باشد که دکوراسیون و دیزاین هر اتاقی را به بهترین شکل ممکن جلوه خواهد داد. یک نوار طلایی رنگ بر روی بدنه پنل باعث شده نمایی بسیار شیک تر و طریف تر از سایر پنل های برندهای دیگر داشته باشد. مجهز به پره های بزرگی می باشد که قادر است به خوبی هوای خنک را در تمام فضای اتاق پخش کنند. بر روی پنل تنها یک چراغ نشانگر وجود دارد که اطلاعاتی در مورد شرایط فعالیت دستگاه در اختیار شما قرار می دهد. در زیر پنل یک فیلتر مخصوص برای به دام انداختن گرد و غبار به کار رفته است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی هیتاچی 30000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *