کولر گازی ایستاده 60000 گری

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

111.000.000 تومان

توضیحات

کولر گازی ایستاده گری 60000 ارائه شده توسط ماه بانو دارای برد اینورتر و گاز R410 می باشد.

این محصول یکی از مناسب ترین کولر گازی های ایستاده برای فضاهایی تا 180 متر مربع با ارتفاع 3 متر است.مدلی بسیار پر قدرت با کیفیت و کارایی بی نظیر که همراه با گارانتی معتبر در سراسر کشور ارسال خواهد شد.این کولر گازی ایستاده 60000 گری دارای پنل دیجیتالی می باشد که اطلاعات لازم از نحوه کار را به مصرف کننده خواهد داد.به سیستم تمیز کننده خودکار مجهز است و همچنین دارای قابلیت تولید هم سرما را دارد هم گرما اصطلاحا از دسته کولرهای سرمایشی گرمایشی به حساب می آید.

قیمت کولر گازی ایستاده گری 60000

 

گرید مصرف انرژی آن A بوده و تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی خواهد کرد.در واقع کولر گازی 60000 گری یکی از بزرگترین دغدغه های مصرف کنندگان که هزینه های بالای مصرف برق بوده را به بهترین وجه ممکن مرتفع کرده و تا حد زیادی این مصرف را کاهش داده است.

عکس کولر گازی ایستاده 60000 گری

یکی از دغدغه های افرادی که دارای فضاهای بزرگ هستند مانند اتاق نشیمن های بزرگ یا نمایشگاه ها ,پایانه های مسافربری ,بانک ها , مساجد و …. عدم توانایی خنک سازی محیط توسط یک دستگاه و عدم داشتن فضا برای قرار دادن چندین کولر و یا در صورت داشتن فضا هم لطمه زدن به زیبایی محیط در صورت نصب تعدادی کولر هست.در این حین شما باید قید کولرهای اسپلیت یا دوتکه رو زده و بررسی ها و تلاش خود را معطوف خرید یک کولرگازی ایستاده متناسب با محیط خود کنید.

عکس کمپرسور کولر گازی ایستاده 60000 گری

قیمت کولر گازی ایستاده گری 6000

این محصول یکی از گزینه های مناسب برای فضاهایی تا 180 متر مربع است.با تهیه این کولر نیازی به تهیه وسیله ای دیگر برای خنک سازی محیط نخواهید داشت.پرتاب باد بسیار قوی همراه با خروج هوای گرم یا سرد چهار جهته کمک به تغییر دمای سریع محیط خواهد کرد.در کنار اینکه این مدل به فیلتر تصفیه هوا مجهز بوده و در هنگام تغییر دمای هوا آن را از فیلتر هایی عبور داده که منجر به گرفتن گرد و غبار همچنین تعدادی از میکروب های هوا می شود در نتیجه هوای اتاق به مرور به هوای سالم تغییر کرده که برای سلامتی شما نیز مفیدتر است.

کنترل کولر گازی گری 60000 لوازم همراه کولر گازی گری 60000

لرزش و صدای بسیار کم,کمپرسور بسیار قوی,پرتاب چهار جهته هوا,حالت خواب,تایمر,تمیز کننده خودکار,سرمایشی گرمایشی ,مصرف برق بهینه,بازگشت به تنظیمات تعیین شده بعد از خاموشی,…. همگی از ویژگی های کولر گازی ایستاده گری 60000 بوده کما اینکه قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و همه این ویژگی ها در کنار هم منجر به تشکیل کولری با ارزش خرید بالا شده اند.

عکس از کولر 60000 گری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ایستاده 60000 گری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *