تلویزیون ال جی مدل 43LM5000

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

 

تلویزیون ال جی مدل 43LM5000

کمپانی LG سال هاست به دلیل تولید و عرضه انواع و اقسام محصولات و لوازم برقی و دیجیتالی جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. در طی سال های اخیر نیز به دلیل تولید انواع و اقسام تلویزیون های هوشمند و با کیفیت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. یکی از بهترین محصولات برند ال جی که در سال 2019 میلادی وارد بازار فروش شده، تلویزیون ال جی مدل 43LM5000 است. این تلویزیون در سایزهای مختلفی تولید شده که در این مقاله به معرفی تلویزیون 49 اینچی می پردازیم.

تلویزیون ال جی مدل 43LM5000

تلویزیون ال جی مدل 43LM5000 در ابعاد 929*626*217.8 سانتی متر و با وزن 7.1 کیلوگرم (با پایه) و در ابعاد 969*569*82.4 سانتی متر و با وزن 6.9 کیلوگرم (بدون پایه) و با پایه های مستحکم تولید شده است. طراحی باریک این تلویزیون به خریداران این امکان را می دهد که تلویزیون را هم روی سطوح و میزهای مختلف قرار دهید و هم روی سطح دیوار نص کنید. در طراحی و ساخت این تلویزیون حاشیه آن به حداقل رسیده به گونه ای که تمرکز بیننده فقط روی صفحه نمایش باشد. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع LED و کیفیت تصویر آن Full HD و میزان رزولوشن آن 1920*1080 پیکسل است. علاوه بر این، نرخ تازه سازی (Refresh Rate) این نمایشگر 50 نیت است.

تلویزیون ال جی مدل 43LM5000

به گونه ای که با افزایش کیفیت تصاویر میزان روشنایی تصاویر و صحنه ها نیز افزایش می یابد. کیفیت تصویر این نمایشگر به کمک پردازنده تک هسته ای و فناوری های به روز و پیشرفته ای که در آن تعبیه شده، کیفیت و وضوح بسیار مطلوبی دارد. علاوه بر این، مجهز شدن به نمایشگری از نوع LED تأثیر زیادی در افزایش کیفیت تصاویر دارد. یکی از فناوری های به کار رفته در ساخت تلویزیون ال جی مدل 43LM5000 فناوری Dynamic Color است. این فناوری باعث بهبود و تقویت رنگ ها و افزایش دقت در تولید رنگ های شفاف در نمایشگر می شود. علاوه بر این، به کمک این فناوری رنگ ها کاملاً طبیعی تر نمایش داده می شود و سبب می شود هنگام تماشای تصاویر در صحنه های فیلم غوطه ور شوید. یکی از فناوری های به روز دیگر در این تلویزیون فناوری Resolution Up Scalar است

. به کمک این فناوری حتی در صورتی که کیفیت تصاویر پایین تر از full HD باشد، کیفیت آن را تا حد Full HD افزایش می دهد. علاوه بر این، این نمایشگر از 6 حالت تصویر Game، Vivid، Standard، APS، Cinema و Soccer هم پشتیبانی می کند. وجود این 6 حالت باعث می شود که متناسب با نوع محتوای در حال پخش بهترین حالت تصویر را انتخاب کرده و تجربه لذت بخشی با تماشای تلویزیون و برنامه های مورد علاقه خود داشته باشید. نور پس زمینه این نمایشگر از نوع Direct LED است. این ویژگی سبب می شود با تغییر شفافیت و میزان نور صفحه نمایش تغییری در وضوح و شفافیت و کیفیت نمایشگر ایجاد نشود. یکی از فناوری های پیشرفته دیگر تعبیه شده در این تلویزیون سیستم کاهش نویز است. در واقع زمانی که تصاویر و سریال های قدیمی را در تلویزیون بخواهید ببینید، با کاهش نویز تصاویر شاهد کاهش نویزها و صحنه های روان و صاف خواهید بود.

تلویزیون ال جی مدل 43LM5000

تلویزیون ال جی مدل 43LM5000 به درگاه پورت USB و HDMI مجهز شده است. با استفاده از این درگاه می توانید سایر لوازم و دستگاه های جانبی را به تلویزیون متصل کنید. همچنین در صورتی که علاقه به شنیدن موسیقی یا فیلم های دیگری دارید، می توانید از طریق اتصال فلش به درگاه USB به مشاهده آن بپردازید.

یکی دیگر از مزایای تلویزیون ال جی مدل 43LM5000 مقرون به صرفه، مجهز شدن به سیستم صوتی قدرتمند با توان صوتی 10 وات است. نوع بلندگوهای این سیستم صوتی از نوع Down Firing است. این سیستم صوتی به فناوری dolby Digital نیز مجهز شده است. این فناوری باعث تولید صدای فراگیر و بسیار مطلوبی خواهد شد. همچنین به کمک تکنولوژی صدای دیالوگ ها تقویت شده و از تماشای فیلم ها و سریال ها تا حد قابل توجهی لذت خواهید برد. هنگام عرضه این محصول روی آن لوازم جانبی زیادی از جمله ریموت کنترل، باتری ریموت کنترل، پایه رومیزی، پیچ اتصال، دفترچه راهنما، کابل برق و … به فروش می رسد.

تلویزیون ال جی مدل 43LM5000

یکی از بهترین ویژگی هایی که باعث افزایش محبوبیت تلویزیون ال جی مدل 43LM5000 مقرون به صرفه شده، مجهز شدن به قابلیت audio Key است. قابلیت audio description این امکان را در اختیار کاربران نابینا و کم بینا قرار می دهد تا به صورت صوتی بتوانند از قسمت ها و منوها و امکانات مختلف تلویزیون استفاده کنند. همچنین وجود قابلیت DVD Sub title کمک می کند که برای نمایش زیر نویس ها روی گیرنده DVD یا از طریق پخش آنلاین و پروتکل HTTP از آن استفاده کنید.
این تلویزیون یکی از تلویزیون های به روز و مقرون به صرفه برند ال جی است که به دلیل مقاومت بسیار بالا سال های متوالی می توانید از ان استفاده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی مدل 43LM5000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *