تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55PUS7304

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

این تلویزیون ۵۵ اینچ بسیار خوش تراش  از سری ۷ فیلیپس حساب می آید تولید سال ۲۰۱۹ و کشور سازنده و مونتاژ کننده آن لهستان است. رنگ بدنه آن طوسی  و به کیفیت تصویر بسیار عالی فورکا مجهز است.صفحه نمایش آن ال ای دی از نوع تخت است  دو عدد بلندگو دارد که توان خروجی هرکدام ۱۰ وات است .

به انواع پورت های لازم مثل پورت  Hdmi و usb مجهز است .قابلیت ضبط صدا ، تله تکست  همچنین اتصال به بلوتوث از دیگر امکانات این تلویزیون به حساب می آید.به انواع گیرنده مجهز است و دیگر نیازی نیست  برای دریافت شبکه های تلویزیونی به صورت مجزا گیرنده ای تهیه کنید.

 از ویژگی های که این تلویزیون را تبدیل به یک مدل جذاب کرده است  می توان به طراحی بسیار زیبا و  همچنین وجود لامپهای امبیلایت در پشت آن اشاره کرد

 وقتی که کیفیت بالای تصویر این تلویزیون همراه با نرخ رفرش ریت آن در کنار لامپ های امیلایت تصویر را برای شما تولید می کنند می توانید به معنای واقعی از تماشای تصاویر لذت ببرید و به صورت واضح تفاوت آن با سایر تلویزیون ها را حس کنید .

 شرکت فیلیپس را می توان به جرأت  یکی از مشتری مدار ترین شرکتهای حال حاضر دنیا دانست که این مورد در محصولات تولیدی این شرکت به وضوح دیده می شود . مخصوصاً در محصولات جدید این شرکت که این مدل تلویزیون هم یکی از تولیدات سال ۲۰۱۹ این شرکت می باشد. در کنار این مزایا در صورتی که شما خرید خود را از ماه بانو انجام دهید ما همراه محصول به شما گارانتی معتبر شرکتی ارائه می دهیم و این برای شما ۲ سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش به همراه خواهد داشت. در صورتی که قصد خرید تلویزیون را دارید و در انتخاب مردد هستید ما می توانیم شما را کمک کنیم کافی است با یکی از شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

به طور کلی می توان گفت که محصولات ژاپن همواره یک سر و گردن از دیگر محصولاتی مانند ال جی و سامسونگ بالاتر هستند. تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS7304 از جمله محصولاتی است که هم از کیفیت صدا و تصویر بی نظیری برخوردار است و هم اینکه دارای امکانات و قابلیت های پیشرفته ای می باشد. کیفیت تصویر آن 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل دارد و پنل آن نیز از نوع ال ای دی می باشد که برخلاف LCD از لامپ های LED در صفحه نمایش خود بهره می برد و این لامپ ها نسبت به لامپ های فلورسنت هم انرژی کمتری مصرف می کنند و هم اینکه از روشنایی بهتری برخوردار می باشند و در ضمن احتمال سوختگی آنها بسیار پایین است.

مشاهده قیمت لباسشویی سامسونگ در این لینک

تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

از طرف دیگر فناوری ال ای دی سبب شده است که ضخامت تلویزیون ها به میزان قابل توجهی کاهش یابد و بسیار باریک تر شوند. اگر در تلویزیون های قدیمی دقت کرده باشید رنگ مشکی همیشه به صورتی که در دنیای واقعی می بینیم نشان داده نمی شود اما فیلپیس با به کار بردن فناوری Micro Dimming در این تلویزیون توانسته رنگ مشکی را بسیار تیره تر و همانند آنچه که در دنیای واقعی وجود دارد نشان دهد. موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD با عملکرد فوق العاده خود هر تصویر دریافتی را از هر منبعی که باشد به خوبی تجزیه و تحلیل خواهد کرد و در نهایت یک تصویر شفاف و کاملا واضح را به نمایش می گذارد.

 

بنابراین اگر شما محتواهایی در اختیار دارید که از کیفیت پایینی برخوردار هستند نگران نباشید چرا که به لطف این پردازشگر تصویر قدرتمند آنها را بسیار واضح تر از قبل برای شما نمایش می دهد و در واقع کیفیت آنها را ارتقا می بخشد. نرخ رفرش تصویر به قدری در این مدل بالاست که حتی سریعترین تصاویر نظیر مسابقات اتومبیل رانی یا فیلم های اکشن را بدون اینکه هیچگونه تاری تصویری در آنها دیده شود برای شما به ارمغان خواهد آورد و این یعنی کوچکترین جزئیات تصویر از دید شما پنهان نخواهد ماند.

خرید تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55PUS7304

اکثر فرمت های صوتی و تصویری در این مدل پشتیبانی می شود و لذا شما هر محتوایی با هر فرمتی که هست را می توانید در این تلویزیون 55 اینچ فیلیپس سری 7304 پخش کنید. قدرت خروجی صدای این مدل 20 وات می باشد که به طور مساوی بین دو بلندگو تقسیم شده است و از طریق یک سیستم صوتی دو کاناله پخش خواهد شد. این تلویزیون دارای خروجی صدای دیجیتال و خروجی هدفون هم می باشد. درگاه های ارتباطی HDMI و USB و کامپوننت و … در این مدل وجود دارند و از طریق آنها می توانید سایر دستگاه ها را به تلویزیون وصل کنید.

بررسی مشخصات صوتی و تصویری تلویزیون

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K هست و رزولوشن آن نیز 2160×3840 پیکسل می باشد و این یعنی خیال شما از بابت دریافت یک کیفیت تصویر عالی راحت خواهد بود. این مدل دارای فناوری ارتقا دهنده کیفیت تصویر می باشد و این از طریق موتور پردازشگر قدرتمندی که برای آن تلویزیون در نظر گرفته شده است انجام می گیرد. بنابراین شما اگر فیلم های قدیمی و یا محتواهای شخصی در اختیار دارید که از کیفیت پایینی برخوردار هستند می توانید در این تلویزیون فیلیپس با کیفیت بهتر انها را مشاهده نمایید. به کمک فناوری HDR شما هر صحنه را کاملا واضح به همراه تمام جزئیات آن خواهید دید.

تلویزیون فیلیپس سری 7304

فناوری HDR یا محدوده دینامیکی گسترده قادر است کنتراست تصویر را در سطح کاملا مطلوبی تنظیم کند و دقت رنگ ها را افزایش دهد. لازم به ذکر است که این فناوری از جدیدترین فرمت های آن نیز همانند HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. اما مهمترین ویژگی تصویری این تلویزیون که منحصر به فرد شرکت فیلیپس می باشد فناوری Ambilight می باشد. فناوری آمبی لایت قادر است نور و روشنایی را متناسب با تصویر در حال پخش در سه طرف تلویزیون پخش نماید که موجب خواهد شد صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر به نظر برسد و در ضمن یک فضای بسیار زیبایی را برای اتاق نشیمن شما به ارمغان خواهد آورد.

بخش صوتی نیز بسیار عالی طراحی شده است به طوری که یک سیستم صوتی دو کاناله به همراه دو عدد بلندگوی 10 واتی برای آن در نظر گرفته شده که در کل می تواند 20 وات خروجی صدا داشته باشد. فناوری های صوتی نیز که در این تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل PUS7304 به کار رفته اند متنوع هستند که از جمله آنها می توان به Clear Dialogue اشاره داشت. این فناوری به خوبی فرکانس های صوتی را تجزیه و تحلیل می کند و صدای اصلی را از صدای پس زمینه تفکیک خواهد کرد تا شما یک صدای شفاف و واضح را در هر گوشه از اتاق بشنوید.

قیمت تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55PUS7304

می توانید سیستم های صوتی را از طریق درگاه خروجی صدای دیجیتال به تلویزیون وصل کنید و صدای قدرتمندتری را گوش دهید. اگر می خواهید مزاحم دیگران نشوید می توانید از هدفون استفاده کنید و این تلویزیون دارای خروجی هدفون نیز می باشد. فناوری dolby atmos قادر است صدا را به صورت سه بعدی در فضای اتاق پخش نماید بنابراین شما احساس می کنید صدا از هر طرف به گوش شما می رسد.

بررسی امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل این تلویزیون از نوع آندروید است و آخرین نسخه آن نیز نصب شده است. به لطف این سیستم عامل شما به برنامه های مختلفی دسترسی خواهید داشت و با وجود یک پردازنده 4 هسته ای اجرای برنامه های بسیار سریعتر صورت خواهد گرفت. هوشمند بودن این تلویزیون دسترسی شما را به برنامه هایی همچون YouTube ، Netflix و بسیاری موارد دیگر فرآهم می کند. همچنین این مدل دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که به راحتی می توانید طیف وسیعی از برنامه ها و اپلیکیشن ها را بر روی تلویزیون نصب کنید و یا محتواهای مورد علاقه خود را ذخیره نمایید. 

خرید تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55PUS7304”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *