تلویزیون ال جی مدل 55um751

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

یکی از درخشان ترین های سری ۷ ال جی را می توان تلویزیون ال جی 55UM751 دانست که دارای امکانات کامل است این محصول به واسطه قابلیت اتصال به اینترنت تنها کاربرد یک تلویزیون را ندارد و شما می توانید با اتصال آن به اینترنت از امکانات هوشمند آن نیز استفاده کنید وضوح بسیار عالی تصویر ارائه شده و نشان دادن جزئیات تصویر هر بیننده ای را به وجد می آورد .تنوع رنگی بالا و همچنین تنظیم کنتراست بین آن‌ها به صورت دسته سبب می‌شود تا کیفیت تصویر ارتقاء یافته و صحنه‌هایی با کنتراست مطلوب و باور پذیر را بر روی نمایشگر تلویزیون 55UM751 به نمایش بگذارد.اما طراحان این مدل در کنار تمرکز بر روی تصویر این محصول صدای بسیار عالی هم برای آن در نظر گرفته اند و آن را مجهز به دو عدد بلندگو که در مجموع 20وات توان خروجی دارند کرده اند.

در کنار تمام ویژگی هایی که یک تلویزیون می‌تواند داشته باشد بدون شک مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی مدنظر هر خریداری کیفیت تصویر صفحه بالای آن است که این مورد به صورت به خصوص مدنظر ال‌جی بوده است با همکاری همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش رفته است.تلویزیون ال جی 55UM751 دارای کیفیت صفحه نمایش فورکا است که به قطع تا سالهای سال جزو کیفیت های برتر موجود در بازار خواهد بود .زاویه دید بسیار گسترده برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که از هر زاویه ای در اتاق بنشینید و به تلویزیون نگاه کنید تصویری شفاف و واضح را دریافت خواهید کرد .

قابلیت 4K Upscaler این امکان را فراهم می‌کند که تصاویری با وضوح پایین نیز به صورت طبیعی به نمایش درآیند. کیفیت تصاویر در حال پخش افزوده خواهد شد تا در حد 4K مشاهده شوند. فناوری True Colour Accuracy وضوح رنگ‌ها را افزایش می‌دهد تا صحنه‌هایی را ببینید که دیدن صحنه‌های اصلی و طبیعی تصاویر بر روی آن‌ها امکان پذیر می‌باشد. فناوری تقویت کننده رنگی بر روی تلویزیون 55UM751 مورد استفاده قرار گرفته و وضوح رنگ‌ها را ارتقاء می‌دهد تا صحنه‌هایی به صورت طبیعی و با رنگ‌های زنده را در اختیار شما قرار دهد.

اگر قصد خرید تلویزیون دارید و باز اگر در بین برندهای مختلف خرید تلویزیون ال جی را مد نظر دارید این تلویزیون ۵۵ اینچ می تواند یکی از اولویت‌های شما باشد امکانات بی نظیری دارد که تا سالهای سال شما را از آپدیت آنها بی نیاز می سازد برخی از ویژگی های این مدل را نام برده ایم و شما میتوانید سایر ویژگی‌ها را در زیر به طور جامع مشاهده نمایید و باز اگر احساس نیاز کردید می توانید از این لینک از سایت ال جی و این مدل تلویزیون دیدن نمایید. 

 

مشخصات کلی

سازنده ال جی
سری سری 7
مدل 55UM751
سایز 55 اینچ
نوع صفحه تخت
نوع نور پس زمینه – BLU Direct LED

مشخصات ویدیویی

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر 50 هرتز
کیفیت تصویر 4K Ultra HD
وضوح تصویر 3840×2160
محدوده دینامیکی بالا ( HDR ) دارد
قابليت ارتقاء کيفيت تصوير دارد
نسبت تصویر 16:9
سایر مشخصات ویدیویی Active HDR, HDR Dynamic Tone Mapping, HDR Effect, HDR10 PRO, Local Dimming, True Color Accuracy, Wide Colour Gamut, تقویت کننده رنگ (Advanced Color Enhancer), درخشندگی فوق العاده, زاویه دید گسترده, پنل نمایشگر IPS

مشخصات صوتی

سیستم بلندگو 2.0 کاناله
توان هر بلندگو 10 وات
مجموع قدرت خروجی صدا 20 وات
ساب ووفر
ساير توضيحات صدا DTS Codec, DTS Vitrual:X, LG Sound Sync, بلندگوهای Down Firing, فناوری Clear Voice III, همگام سازی صدای ال جی, پخش صدا از طریق بلوتوث

امکانات

پردازنده 4 هسته ای
سیستم عامل webOS 4.5
وای فای (WI-FI) دارد
مرورگر وب دارد
سایر ویژگی ها DVB-C, DVB-S2, DVB-T2, Magic Zoom, Netflix, Quick Access, بلوتوث کم انرژی, تله تکست, حالت هتل, فروشگاه محتوای ال جی, فناوری اشتراک گذاری صفحه نمایش ( Screen Share ), قابلیت Miracast, قابلیت Mobile TV On, هوش مصنوعی ThinQ, پخش کننده ویدئویی 360 درجه ( 360 Video Player )

درگاه های ارتباطی

تعداد ورودی HDMI 3 عدد
تعداد ورودی USB 2 عدد
کامپوننت (COMPONENT) دارد
پورت ETHERNET (LAN) دارد
خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال) دارد
ورودی RF دارد
سایر رابط ها ARC, COMPOSITE

ابعاد و وزن (W×H×D)

ابعاد بدون پایه 1244x726x87 میلی متر
ابعاد با پایه 1244x786x231 میلی متر
ابعاد بسته بندی 1360x835x175 میلی متر
وزن بدون پایه 14.3 کیلوگرم
وزن با پایه 14.5 کیلوگرم
وزن بسته بندی 19.5 کیلوگرم

مصرف انرژی

رده مصرف انرژی A
مصرف انرژی 114 وات
مصرف سالیانه انرژی 158 کیلووات
برق مورد نیاز AC 100~240V 50-60Hz

سایر مشخصات

سال ساخت 2019
مدل ریموت کنترل MR19
رنگ مشکی
نوع گارانتی 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

اقلام همراه

پایه رومیزی دارد
ریموت کنترل هوشمند
دفترچه راهنما دارد
کابل برق دارد
باتری دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی مدل 55um751”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *