جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

11.500.000 تومان

توضیحات

یکی از ضروری ترین وسایل برقی و تجهیزات لازم برای منازل و حتی دفاتر خرید جارو برقی است. نظافت و پاکیزگی از دیرباز نزد ایرانیان اهمیت زیادی داشته و به همین دلیل استفاده از جارو برقی با کیفیت و با امکانات ویژه بسیار ضروری است. شرکت فکر با تکیه بر دانش فنی و استفاده از بهترین قطعات با کیفیت کشور آلمان با کیفیت ترین جارو برقی های روز دنیا را طراحی و تولید می کند. جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko یکی از بهترین محصولات این کشور است که در کشورهای چین و ترکیه ساخته می شود. کلیه قطعات این محصول ساخت و تحت لیسانس کشور آلمان و مونتاژ ترکیه و چین است. با این وجود کیفیت هر دو محصول یکسان و بسیار عالی است.

جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko

این مدل جارو برقی جزء جارو برقی های بدون کیسه و مخزن دار محسوب می شود. به گونه ای که تخلیه مخزن آن بسیار آسان و حتی به دلیل جنس سیلیکونی که دارد، شستشوی آن نیز بسیار سریع و آسان است و آسیبی نمی بیند. این جارو برقی در ابعاد 590*390*330 میلی متر و با وزن 6 کیلوگرم تولید شده است. میزان گنجایش مخزن این جارو برقی 1.5 لیتر بوده که میزان قابل توجهی است و ظرفیت بالایی برای مصارف خانگی و دفاتر کار عمومی و خصوصی دارد. با این میزان ظرفیت گنجایش پس از یک بار استفاده نیازی به تخلیه مخزن نیست و می توانید چندین بار و ساعات متوالی از آن استفاده کنید.

جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko

در این فیلتر از سه فیلتر محافظ موتور، فیلتر هپا 13 و فیلتر چرخشی استفاده شده است. نوع فیلتر خروجی تعبیه شده در داخل این جارو برقی از نوع HEPA 13 است. به کمک این فیلتر کلیه ذرات گرد و غبار، خاک و حتی ذراتی که به اندازه نانو که به چشم دیده نمی شود را به بهترین نحو و در کسری از ثانیه تمیز می کند. این ویژگی کمک می کند که حتی ذرات جمع شده در موکت های پرز دار کاملاً ریز را به راحتی جارو کنید. علاوه بر این، این فیلتر بهداشتی از خارج شدن گرد و غبار از انتهای جارو برقی جلوگیری می کند. در برخی موارد خارج شدن این گرد و غبارها باعث ایجاد آلرژی و بیماری های تنفسی برای افراد حساس می شود. همچنین فیلتر خروجی نیز از خارج شدن ذرات گرد و غبار از جارو برقی جلوگیری می نماید.

جارو برقی فکر مدل Deluxe 9800 S OKO Line

جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko

یکی از مزیت های ویژه جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko قابلیت تنظیم مکش است. برای موارد ضروری و در مواقعی که قسمتی از منزل یا سایر قسمت ها زیاد کثیف باشد، یا کم تر می توانید مکش مورد نظر خود را به صورت دستی انتخاب کنید.

موتور قدرتمند تعبیه شده در این محصول دارای توان مکش 800 وات است. به گونه ای که با یک بار کشیدن آن روی سطوح مختلف کلیه ذرات کوچک در جارو جمع آوری می شود. در ساخت این جارو برقی از کم ترین و بهترین قطعات کشور آلمان استفاده شده و به همین دلیل صدای بسیار کم و حدودا 75 دسی بل هنگام استفاده از آن تولید می شود. با این تفاسیر استفاده از آن برای منازل مسکونی آپارتمانی یا منازلی که افراد مسن و کودکان خردسال در آن سکونت دارند، بسیار مناسب است. بدون هیچ گونه مزاحمتی می توانید در ساعات مختلفی جارو کنید.

مشاهده قیمت لباسشویی سامسونگ در این لینک

جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko

جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko

شعاع عملکرد لوله تعبیه شده برای این جارو برقی 8.5 متر است. به گونه ای که برای جارو کردن سالن ها و اتاق های بزرگ نیازی به تعویض کردن چندین پریز نیست. همچنین به دلیل داشتن یک کابل 5 متری نیازی به استفاده از کابل های بلندتر دیگری نیست. در ساخت این محصول از جنس بدنه پلاستیک فشرده بسیار مرغوب استفاده شده به گونه ای که حمل و نقل و جارو کردن توسط آن به وسیله افراد مسن هم بسیار آسان است. علاوه بر این، به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، مقاوم بوده و آسیبی به آن بر اثر ضربه و فشار وارد نمی شود. جنس این جارو برقی 6 کیلو است. قدرت مکش این جارو برقی 400 وات بوده و برای رسیدن به این قدرت به 850 وات انرژی نیاز دارد.

جنس لوله تلسکوپی و جنس لوله خرطومی تعبیه شده برای این محصول ترکیبی از فایبر گلاس، سیم فولادی و رشته های ابریشم است که علاوه بر جنس بسیار مقاوم و سبکی که دارد، بسیار انعطاف پذیر است. به گونه ای که برای تمیز و جارو کردن سطوح با ارتفاع بالا و قسمت های کوچک هم می توانید از این لوله انعطاف پذیر استفاده کنید. علاوه بر این، برای استفاده آسان و سریع سایر لوازم جانبی و نازل های مختلف دیگری روی این محصول تعبیه شده و می توانید قسمت های مختلف مانند زیر فرش، لبه های فرش و موکت، کناره های مبل و … را به آسانی تمیز کنید. همچنین جهت افزایش کارکرد بهتر از سری چرخشی برای جمع کردن مو می توانید استفاده نمایید.

مشاهده قیمت جاروبرقی در بانه از این لینک

مشاهده قیمت ماشین لباسشویی ال جی اصل کره از این لینک

مشاهده قیمت کولر گازی کوچک و ارزان از این لینک

مشاهده قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بانه از این لینک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی فکر مدل Veyron turbo oko”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *