جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

3.600.000 تومان

توضیحات

جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190

 

جاروبرقی وسیله‌ای کاربردی برای جارو کردن و غبار روبی سطح‌های مختلف مثل؛ فرش، موکت، سرامیک و… است. امروزه شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا انواع گوناگونی از این دستگاه را طراحی و تولید می‌کنند که با توجه به کارایی و ظرفیتی که دارند از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. یکی از برندهای مطرح در طراحی و تولید لوازم برقی، سامسونگ است که انواع مختلفی جاروبرقی به بازار عرضه می‌کند. در ادامه این مقاله جاروبرقی سامسونگ مدل ۴۱۹۰ مورد بررسی قرار می‌گیرد، با ما همراه باشید.

جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190

جاروبرقی سامسونگ مدل SC4190 از موتور فوق العاده قدرتمند 2000 واتی بهره می‌گیرد. این موتور به قدری قوی است که به کمک آن می‌توان تمام سطوح حتی گوشه دیوارها و شکاف‌های کوچک را به خوبی تمیز کرد و نیازی به جارو کردن مجدد نباشد. قدرت مکش این جاروبرقی 370 وات است که عدد بسیار قابل قبولی است، زیرا به واسطه این مکش فوق العاده هر گونه آشغال و گرد و خاکی به داخل جاروبرقی کشیده می‌شود و محیط عاری از هر گونه آلودگی می‌شود. این موتور در عین حال که بسیار قدرتمند است اما مصرف انرژی پایینی دارد که این ویژگی یکی از مزیت‌های مهم و چشمگیر این دستگاه محسوب می‌شود.

در ساخت جاروبرقی سامسونگ مدل SC4190 از فیلتر بهداشتی و آنتی باکتریال HEPA استفاده شده است. این فیلترها کاملا بهداشتی هستند و کارایی بسیار موثری در نظافت و همینطور از بین بردن باکتری‌ها و میکروب‌ها دارند. عملکرد موثر این نوع فیلترها زمانی آشکار می‌شود که مخزن تقریبا پر شده باشد و در این حالت گرد و غبار به دلیل مکش بالای دستگاه به داخل موتور و مخزن نفوذ کند. در این هنگام فیتلر بهداشتی این گرد و غبارها را به خود جذب می‌کند و مانع از ورود آن‌ها به داخل موتور و مخزن می‌شود و به همین دلیل تاثیر به‌سزایی در خروج هوای سالم و عاری از گرد و غبار و میکروب از جاروبرقی به محیط دارد.

جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190

لوله جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190 از نوع تلسکوپی است که به راحتی می‌توان آن را متناسب با قد و ارتفاع مورد نظر تنظیم کرد. جنس این لوله از آلومینیوم است در نتیجه محکم بوده و وزن سبک و مناسبی دارد و در عین حال می‌توان با تنظیم ارتفاع آن بالای کابینت‌ها و زیر مبل‌ها را به آسانی جارو کرد. علاوه بر این جاروبرقی سامسونگ مدل SC4190 دارای لوله خرطومی با جنس پلاستیک است که در برابر فشار و تاشوندگی مقاومت بالایی دارد.

این جاروبرقی فوق العاده دارای نازل‌، سری و برس‌های مختلفی است که متناسب با سطح می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای مثال سری‌هایی دارد که برای نظافت مبل و موکت‌ها بسیار مناسب است و سطح آن‌ها را مو و کرک پاک می‌کند. همچنین برس پارکت 337 میلی‌متری آن برای نظافت کف‌های چوبی و سطوح ظریف مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمام این ابزار ها در داخل محفظه مخصوص تعبیه شده در دستگاه قرار دارند و به همراه لوله خرطومی و تلسکوپی به کاربر این امکان را می‌دهند که بتواند هر جای غیر قابل دسترسی را به خوبی جارو و تمیز کند. سیم کابل این جاروبرقی ۶ متر است و با داشتن لوله‌های بلند این امکان را به کاربر می‌دهد که بتواند بدون جابجایی دستگاه تا شعاع ۹ متری را به راحتی جارو کند.

جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190

جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190 از انواع جاروبرقی‌های کیسه‌ای محسوب می‌شود. کیسه این جاروبرقی قابل شستشو است و ۳ لیتر ظرفیت دارد، که حجم زیادی آشغال را در خود جای می‌دهد. این جاروبرقی دارای ۳ چرخ پلاستیکی بزرگ، روان و نرم است که می‌تواند وزن ۴ کیلوگرمی جاروبرقی و مخزن پر شده آن را به راحتی حمل و جابجا کند به طوری که هیچگونه آسیبی به سطح و فرش‌ها وارد نشود.

ایجاد سر و صدای زیاد یکی از معایب جاروبرقی‌های پر صدا است. اما سامسونگ توانسته است این مشکل را رفع کند، به نحوی که میزان صدای جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190 82 دسی بل است و جز جاروبرقی‌های بی صدا دسته بندی می‌شود. جنس بدنه این جاروبرقی از پلاستیک محکم و باکیفیت است و با رنگ قرمز شفاف بسیار جذابی تولید می‌شود.

از خصوصیات ظاهری جاروبرقی سامسونگ مدل SC4190 می‌توان به رنگ دکمه‌ها و چرخ‌های آن که خاکستری هستند و در کنار رنگ قرمز بدنه تضاد و زیبایی خاصی را ایجاد می‌کنند اشاره کرد. روی بدنه دستگاه محلی جهت قرار گرفتن لوله و منفدی برای اتصال آن تعبیه شده است و لوگوی SAMSUNG به صورت واضح و زیبا روی آن حک شده است. علاوه بر این یک چراغ نمایشگر روی بدنه جاروبرقی قابل رویت است که نشان دهنده میزان حجم اشغال شده مخزن است که کاربر با استفاده از آن متوجه زمان تخلیه مخزن می‌شود.

علاوه بر مواردی که ذکر شد روی بدنه جاروبرقی سامسونگ مدل ۴۱۹۰ میزان قدرت آن و سایر ویژگی‌های مصرفی آن نوشته شده است. این جاروبرقی روی خود دارای دکمه خاموش و روشن و همینطور تنظیم کننده سرعت و مکش و حتی جمع کننده سیم است. دکمه سیم جمع کن عملکردی فشاری دارد به طوری که با فشردن دکمه به پایین و نگه داشتن آن سیم به سرعت جمع می‌شود. اما دکمه تنظیم سرعت و مکش دارای عملکرد چرخشی است و با چرخش آن به طرفین می‌توان میزان مکش و سرعت دستگاه را به میزان دلخواه تنظیم کرد.

با توجه ویژگی‌هایی که برای این جاروبرقی عنوان شد می‌توان فهمید که این دستگاه گزینه مناسبی برای خرید است؛ زیرا علاوه بر قدرت بالا کیفیت مرغوبی دارد و انرژی کمتری مصرف می‌کند. لذا اگر قصد خرید یک جاروبرقی پرقدرت، کم مصرف، سبک و باکیفیت را دارید توصیه ما به شما جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190 است.

مشاهده قیمت لوازم خانگی بانه در این لینک

قیمت اتو بخار ایستاده را در این لینک مشاهده نمایید.

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی ساخت کره یک انتخاب مناسب

قیمت کولر گازی کوچک و ارزان را در این لینک مشاهده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی 2000 وات سامسونگ مدل SC4190”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *