تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

امروزه وجود تلویزیون در هر خانه‌ای ضروری است زیرا که تلویزیون‌ها یکی از بهترین وسایل برای پیگیری اخبار روزانه، تماشای برنامه‌های مورد علاقه و از همه مهم‌تر سرگرمی هستند. تحقیقات نشان داده است که حدود ۹۶ درصد از خانه‌های موجود در دنیا دارای تلویزیون هستند، همین امر نشان‌ دهنده محبوبیت این وسیله در میان مردم است. در حال حاضر تلویزیون‌ها توسط شرکت‌های داخلی و خارجی در مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این بین تلویزیون‌های ال ‌جی یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550 بپردازیم. با ما همراه باشید.

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550 نوعی تلوزیون ال ای دی است و یکی از جدیدترین تلویزیون‌های کمپانی ال‌ جی محسوب می‌شود. این مدل تلویزیون اولین بار در سال ۲۰۲۱ در سایت ال ‌جی نمایش داده شد که دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد است و در نگاه اول نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. کمپانی ال‌ جی در طراحی ظاهری این تلویزیون از دو پایه به صورت دو شاخه استفاده کرده است. این دو پایه از تکان خوردن و لرزش تلویزیون جلوگیری می‌کنند و بسیار محکم و مقاوم هستند. علاوه بر این می‌توانید آن را روی دیوار نیز نصب کنید.

فریم یا قاب که در اطراف صفحه نمایش تلویزیون ال‌ جی مدل 55UP7550 وجود دارد، دارای ضخامت کمی است و به شما این امکان را می‌دهد که تمرکز بیشتری روی تصویر داشته باشید. پشت این دستگاه کاملاً صاف و یک‌دست است و کیفیت ساخت بالایی دارد. ورودی‌های رابط در بخش جانبی دستگاه قرار گرفته‌اند که این امر دسترسی به آن‌ها را حتی در هنگام نصب بر روی دیوار راحت کرده است. این تلویزیون‌ها نسبت به سایر مدل‌های ال جی دارای ضخامت متوسطی هستند.

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550مجهز به ریموت کنترل‌های جادویی هستند. این ریموت کنترل‌ها محصول جدید کمپانی ال ‌جی هستند که در این تلویزیون برای راحتی بیشتر در آن‌ها تغییراتی اعمال شده است. این ریموت‌ها دارای فناوری NFC هستند، این فناوری امکان کنترل از راه دور در هنگام استفاده از فناوری اتصال به تلویزیون را به شما می‌دهد. همچنین در این تلویزیون‌ها عملکرد اشاره‌گر بهبود پیدا کرده است و با سرعت بالا و بسیار روان در صفحه‌ نمایش قابل استفاده هستند.

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550

تلویزیون ال‌ جی مدل UP7550 دارای تصاویری با کیفیت K4 هستند. تصاویر K4 فقط در تلویزیون‌های رده بالا قابل مشاهده هستند و رزولوشن آن‌ها چهار برابر بیش‌تر از تصاویر FHD است. این تلویزیون‌ها قادر به نمایش بیش از ۸ میلیون پیسکل در هر تصویر هستند. بنابراین جزئیات در این تلویزیون‌ها با وضوح بسیار بالایی قابل نمایش است.

اما وجود رزولوشن به تنهایی برای نمایش یک تصویر با کیفیت کافی نیست. در این تلویزیون از پردازنده‌هایی به نام a5 AI processor 4K  و K Upscaling4 استفاده شده است که به طور خودکار بخش‌های بی کیفیت تصویر را شناسایی و کیفیت آن را بهبود و تا حد K4  ارتقا می‌بخشد. از دیگر امکاناتی که در تلویزیون ال‌ جی مدل 55UP7550 وجود دارد و باعث تقویت رنگ‌ها می‌شود فرمت HDR است. پشتیبانی از این فرمت به نمایش تصویری زنده و واقعی کمک می‌کند.

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550

تلویزیون‌ ال ‌جی مدل 55UP7550 دارای نرخ تازه سازی بالایی است. تصاویری که در صفحه تلویزیون به نمایش گذاشته می‌شود مجموعه‌ای از تصاویر ثابت هستند. نرخ تازه سازی ۵۰ هرتزی این تلویزیون در هر ثانیه قادر به ۵۰ بار تازه سازی تصاویر است. این ویژگی به افزایش سرعت پخش تصویر و کیفیت بیشتر آن کمک می‌کند، بنابراین این تلویزیون گزینه مناسبی برای دیدن فیلم‌ها و مسابقات ورزشی است.

در تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550 از یک فناوری به نام AI Brightness control استفاده شده است. این فناوری قادر به تشخیص نور اطراف تلویزیون است و بدین وسیله نور صفحه نمایشگر را متناسب با نور محیط تتظیم می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که در محیط‌های روشن و تاریک به تماشای برنامه مورد علاقه‌تان بپردازید. همچنین وجود فناوری Filmmaker mode در این تلویزیون‌‌ها مانع اضافه شدن افکت‌های اضافی و اغراق آمیز به تصاویر می‌شود و تصاویر فیلم‌ها را بدون تغییر به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550

تلویزیون ال‌ جی مدل UP7550 مجهز به یک سیستم صوتی دو کاناله است که مجموعا دارای توان صوتی ۲۰ واتی هستند. این اسپیکر‌ها صدا را با کیفیت بالایی پخش می‌کنند. از دیگر فناوری‌های صوتی که بر روی این تلویزیون‌ها نصب شده است می‌توان به فناوری AI sound اشاره کرد. این فناوری یک هوش مصنوعی است و قادر است صدا را به صورت فراگیر و همه جانبه پخش کند. در کنار این فناوری از فناوری دیگر به نام Clear voice lll استفاده شده است که باعث وضوح بیشتر مکالمات و دیالوگ‌ها می‌شود و صدایی رسا و باکیفیت را به گوش شما می‌رساند.

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550 مانند سایر تلویزیون‌های سال ۲۰۲۱ مجهز به سیستم عامل webOS نسخه ۰.۶ است. این سیستم عامل دارای یک منوی تمام صفحه‌ است که دسترسی به امکانات و فروشگاه‌های ال‌ جی را راحت کرده است و شما به راحتی می‌توانید محصولات جدید ال ‌جی را دانلود و نصب کنید. همچین این سیستم عامل به کمک یک هوش مصنوعی به‌ نام ThinQ سلیقه کاربر را شناسایی می‌کند و محتواهای مطابق با سلیقه‌‌ مخاطب را در بخش Top Pick قرار می‌دهد.

تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی مدل E8

تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550

صفحه ۵۵ اینچی تلویزیون ال‌ جی مدل 55UP7550 با افزایش کیفیت تصاویر گرافیکی بهترین گزینه برای انجام بازی‌های رایانه‌ای است. این تلویزیون مجهز به قابلیت Game optimizer است که به طور خودکار به بهبود ژانر‌های مختلف بازی می‌پردازد. همچنین در این تلویزیون‌ها از فناوری ALLM استفاده شده است که تاخیر در ورودی بازی‌ها را کاهش می‌دهد. بنابراین با استفاده از این تلویزیون می‌توانید به انجام یک بازی پر سرعت و هیجان انگیز یپردازید.

امیدواریم در این مقاله به طور کامل با ویژگی‌های تلویزیون ال‌ جی مدل UP7550 آشنا شده باشید. تمام موارد گفته شده گویای کیفیت تصویر و کارایی بالای این تلویزیون است و با توجه به امکانات هوشمندی که دارد یک گزینه ایده‌ال برای قرارگیری در هر منزلی هستند. لذا اگر تصمیم به خریداری یک تلویزیون هوشمند، باکیفیت و با جدیدترین فناوری روز دنیا هستید می‌توانید این تلویزیون را جز گزینه‌های خود قرار دهید.

خرید تلویزیون

تلویزیون فیلیپس

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ در بانه

مشاهده این محصول در سایت سازنده

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال ‌جی مدل 55UP7550”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *