تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330

شرکت پاناسونیک همواره به دنبال آن بوده تا برای تمامی کاربران با نیازها و خواسته های مختلف محصولات گوناگونی را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به یکی از محصولات اقتصادی این شرکت انداخته و شما را با تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 آشنا کنیم.
به منظور بررسی و معرفی تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را در مورد این محصول به شما ارائه کرده و بیان کنیم که این محصول چه مشخصاتی دارد.

تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330
مشخصات سیستم تصویری تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330

در وهله اول اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات سیستم تصویری تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 انداخته و در مورد آن صحبت کنیم باید گفت که این تلویزیون از نوع تلویزیون های ساده است. همچنین لازم به ذکر است که حالت صفحه نمایش موجود در تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 از نوع صفحه نمایش تخت است.
از سوی دیگر اگر بخواهیم شما را با نوع صفحه نمایش موجود در تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 آشنا کنیم باید گفت که در این محصول شاهد صفحه نمایش LED هستیم.
از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اندازه صفحه نمایش این محصول 43 اینچ است. اگر به بررسی مشخصات این تلویزیون نگاهی بیاندازیم باید گفت که تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 جز تلویزیون های میان رده و اقتصادی است.
همچنین اگر بخواهیم شما را با مشخصات تصویر تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 آشنا کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون HD بوده و همچنین رزولوشن تصویر این محصول 768 * 1366 پیکسل است.
نسبت تصویر تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 به اندازه 16:9 است و این محصول دارای زاویه دید گسترده است. لازم به ذکر است که زاویه دید افقی و عمودی در این محصول به اندازه 176 درجه است و این مسئله به شما کمک می کند تا بتوانید از گوشه ترین زوایا نیز اقدام به تماشا تلویزیون کنید.

تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330
مشخصات سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330

به منظور بررسی و معرفی مشخصات سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول دارای سیستم صدای بلندگوها 2 کاناله است. همچنین از نظر محل قرارگیری بلندگوها نیز این محصول دارای بلندگو در بخش پایین قاب تلویزیون است.
لازم به ذکر است که تعداد بلندگوهای تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 به اندازه 2 عدد بوده و هر یک از این بلندگوها توان 5 واتی دارد. این مسئله باعث شده تا توان خروجی صدا این محصول به اندازه 10 وات بود.

تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330
مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 جز تلویزیون های اقتصادی و ساده شرکت پاناسونیک است. در واقع برخلاف تلویزیون های هوشمند که امکانات پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری دارند، تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 جز تلویزیون های معمولی است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی بوده و این مسئله به شما کمک می کند تا پس از خرید این محصول نیازی به خرید گیرنده دیجیتال جداگانه نداشته باشید.
در واقع خرید تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 به شما کمک می کند تا از خرید آنتن دیجیتال بی نیاز شده و بتوانید بدون هیچ مشکلی به تمامی شبکه های آنالوگ و دیجیتال صدا و سیما دسترسی پیدا کنید.

تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330
پورت ها و درگاه های ارتباطاتی تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330

شرکت های تولید کننده تلویزیون به منظور فراهم کردن امکانی برای اتصال دستگاه های مختلف، پورت ها و درگاه های ارتباطی گوناگونی را برای محصولات خود در نظر بگیرند.
وجود این پورت ها و درگاه ها به شما کمک می کند تا بتوانید دیوایس های گوناگونی را به تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330 متصل کرده و از این طریق یک پل ارتباطی بین دستگاه ها ایجاد کنید.
به منظور معرفی پورت ها و درگاه های ارتباطی موجود در تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• 2 عدد پورت HDMI
• 1 عدد پورت USB
• خروجی صدای دیجیتال اپتیکال Optical
• خروجی Headphone
• خروجی Audio
موضوع مهمی که باید بدانید این است که شرکت پاناسونیک با قرار دادن پورت ها و درگاه های ارتباطی گوناگون در تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 امکانی را به وجود آورده تا شما بتوانید دستگاه هایی مثل کیس کامپیوتر، کنسول بازی، حافظه فلش، گوشی موبایل و… را به راحتی به دستگاه خود وصل کرده و از این طریق اقدام به انتقال داده ها کنید.

تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330
اقلام همراه تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330

یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از خرید تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 اقلام گوناگونی نیز همراه با این محصول عرضه می شود. اگر بخواهیم شما را با این اقلام آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کنترل
• دفترچه راهنما
• کابل برق
• باتری ریموت
مسئله مهمی که باید بدانید این است که جنس کنترل تلویزیون از نوع پلاستیک بوده و همچنین نوع کنترل این محصول یک ریموت کنترل معمولی است.
در نهایت نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 قابلیت نصب بر روی دیوار داشته و در واقع شما می توانید در کنار نصب این دستگاه بر روی میز، اقدام به نصب این دستگاه بر روی دیوار کنید.

تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330
حرف آخر

در این مطلب شما را تلویزیون ال ای دی پاناسونیک 43 اینچ مدل 43E330 آشنا کرده و تلاش کردیم تا در مورد ویژگی های این محصول اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می کند تا با دانش کافی بتوانید اقدام به خرید این محصول کرده و از این تلویزیون به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک مدل 43E330”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *