جارو برقی فکر مدل Diego impact

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

7.250.000 تومان

توضیحات

جارو کردن محیط کار و منزل یکی از الزاماتی است که در طول تاریخ بشر همواره برای ایجاد نظافت و پاکیزگی به آن پرداخته است. با گذشت زمان و تولید وسایل و لوزام برقی تولید جارو برقی های متنوع با امکانات ویژه رونق بسیار زیادی داشته است. از این رو یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم برقی به نام فکر انواع جارو برقی های پر قدرت و منحصر به فردی را طراحی و تولید می کند. جارو برقی فکر مدل Diego impact یکی از بهترین محصولات به روز و با موتور قدرتمند این شرکت است که در کشور ترکیه مونتاژ شده و تحت لیسانس کشور آلمان است. این جارو برقی شباهت های زیادی با ماشین های سوپراسپورت داشته و به همین جهت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این جارو برقی با ترکیب رنگ قرمز و مشکی تولید شده که زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

جارو برقی فکر مدل Diego impact

در ساخت این محصول از چرخ های بزرگی استفاده شده به صورتی که باعث استفاده از آن شده است. این جارو برقی بدون کیسه دارای یک مخزن 4 لیتری قابل شستشو است. این مخزن دارای رنگ شفاف پلاستیک و در جلوی جارو برقی تعبیه شده که باعث می شود از پر شدن آن مطلع خواهید شد. علاوه بر این، برای جارو کردن آسان و قسمت ها و سطوح مختلف نیز از نازل ها و قطعات جداگانه ای تشکیل شده است. با استفاده از این نازل ها می توانید قسمت های مختلف مبلمان، زیر فرش ها، ذرات بین موکت ها و فرش های پرز دار و … را به راحتی تمیز کنید. یکی از مزیت های دیگر این محصول لوله تلسکوپی بسیار مقاوم و البته سبک آن است که با یک کابل سیم بلند همراه شده است. با این ویژگی شعاع عملکردی که در اختیار شما قرار می گیرد حدود 8.5 متر خواهد بود.

همه چی

با این ویژگی دیگر نیازی به استفاده از کابل های برق خیلی بلند دیگر و تعویض پریز نخواهید داشت. این لوله تلسکوپی از جنس ترکیبی آلومینیوم و فایبر گلاس است که علاوه بر وزن بسیار سبکی که دارد استفاده از آن حین جارو کردن به دلیل انعطاف پذیری بالا و امکان استفاده برای سطوح و قسمت های بلند بسیار آسان است. قدرت موتور این محصول 800 وات است که در مدت زمان بسیار کمی کلیه ذرات ریز را از روی سطوح مختلف به راحتی جمع می کند. در بسیاری از موارد حتما شما هم با این موضوع روبرو شده اید که پس از پر شدن مخزن جارو برقی سرعت و قدرت مکش آن کاهش می یابد؛ اما به دلیل استفاده از فیلتر سیلیکونی در جارو برقی فکر مدل Diego impact باعث می شود که کلیه گرد و غبارها به داخل مخزن تا میزان 99.99 درصد جذب شده و کم تر در مخزن جمع شود. به همین دلیل با پر شدن و افزایش حجم مخزن به هیچ وجه سرعت و قدرت مکش جارو برقی کاهش نمی یابد.

جارو برقی فکر مدل Diego impact

در واقع قدرت مکش این جارو برقی توسط یک موتور با توان کششی 800 وات تامین می شود. این موتور علاوه بر قدرت مکش بسیار عالی، میزان مصرف انرژی آن بسیار پایین است. برچسب مصرف انرژی درج و تعیین شده برای این محصول A است. همچنین تعداد قطعات استفاده شده در این جارو برقی بسیار کم بوده و همین ویژگی باعث تولید صدای بسیار کم و در حدود 78 دسی بل می شود. در واقع با خرید این جارو برقی در ساعات مختلف شبانه روز، هنگام استراحت، زمان خواب کودکان و افراد سالمند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به راحتی می توانید جارو کنید. طول عمر موتور تعبیه شده در این جارو برقی نیز در مقایسه با سایر محصولات مشابه و هم رده بسیار بالاتر است و تا چندین سال متوالی بدون نگرانی از خرابی یا افت کیفیت می توانید با آن کار کنید.

جارو برقی فکر مدل Diego impact

یکی از فاکتورهای دیگری که خریداران از خرید جارو برقی انتظار دارند، داشتن فیلتر بهداشتی است. جارو برقی فکر مدل Diego impact نیز از این قاعده مستثنا نیست و به فیلتر بهداشتی HEPA 13 مجهز شده است. این فیلتر از ورود هوای آلوده و همراه با گرد و غبار هنگام جارو کردن به محیط سالن یا اتاق جلوگیری می کند. در واقع این فیلتر با تصفیه هوا از ایجاد حساسیت و آلرژی های مرتبط با هوای آلوده و گرد و غبار حاصل از جارو کردن جلوگیری می کند. این ویژگی برای افراد مسن یا سایر افرادی که مبتلا به بیماری های تنفسی هستند، یک مزیت محسوب می شود. قابلیت چرخش 360 درجه نیز این امکان را به شما می دهد که به راحتی در جهات مختلف و ارتفاع های مورد نظر بچرخید و اقدام به تمیز کاری کنید.

این جارو برقی پر قدرت و لوکس و زیبا تا چندین سال متوالی و بدون نگرانی از خرابی یا نیاز به تعویض قطعه بهترین کارایی را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید از بانه به سادگی یک تماس

مشاهده قیمت کولر گازی ۲۴۰۰۰ اصل در این لینک

جدیدترین اتو بخار ایستاده را در این لینک مشاهده نمایید.

قیمت تلویزیون سونی در بانه را از این لینک مشاهده نمایید.

ظرفشویی بوش بانه در این لینک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی فکر مدل Diego impact”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *